Heb je een belangrijke schilderklus Lees dan gauw verder!

Heb je een belangrijke schilderklus? Lees dan gauw verder!

Als jij of jouw bedrijf de diensten verleent in de schildersbranche, is het goed dat je bij dit blog blijft hangen. Het is namelijk een ware kunst om jouw schilderklussen met maximaal resultaat te voltooien. Dit betekent gelukkig niet dat het onmogelijk is en daarom is het altijd leuk om het streven tot maximaal resultaat te hebben en te houden. Het behalen van dit resultaat mag dan moeilijk zijn, maar met de juiste tips en adviezen maak jij de kans een stuk groter. Lees zeker door als jij wilt weten hoe jij al jouw klanten tevreden maakt met de kwaliteit die jij of jouw bedrijf levert!

Waar vindt de klus plaats?

Om eerst een beetje een beeld te krijgen van de daadwerkelijke schilderklus die op de agenda staat, is het slim om na te gaan waar deze plaats gaat vinden. Hiermee doelen we absoluut niet op de plaatsnaam of de naam van een provincie, maar meer op het pand, de woning of een enkele muur die jij gaat schilderen. Wat jij namelijk meeneemt naar jouw schilderklus is compleet afhankelijk van die daadwerkelijke klus. Wees er dus zeker van dat je op voorhand over alle informatie beschikt!

De producten die je meeneemt

Als je dan vervolgens in de auto wilt stappen om naar de klus toe te gaan, is het wel handig om alles bij je te hebben. Hiermee bedoelen we dat je naast je kwasten en je verf ook denkt aan emmers. Deze kun je trouwens het beste kopen bij Dijkstra Plastics in Haaksbergen. Zorg dat alles wat jij meeneemt, aansluit bij de daadwerkelijke klus en natuurlijk bij de wensen van de opdrachtgever. Zo houd jij iedereen, maar ook zeker jezelf tevreden tijdens die belangrijke klus!

Een glimlach doet wonderen

Wanneer jij met jouw werk een maximaal resultaat wilt behalen, is het slim om de term ‘gunfactor’ in je achterhoofd te houden. Als jij chagrijnig bij een klus aankomt en aardig kortaf doet tegen de opdrachtgever, heb je een goede score op het onderdeel ‘klantvriendelijkheid’ al verprutst. Zorg er daarom voor dat jij met een boel energie en positiviteit aankomt bij jouw opdrachtgever.

Ruimte voor verbetering?

Tot slot willen we je aanraden om altijd een evaluerend gesprek te houden met je klant of klanten. Zo weet je niet alleen waar jij jouw resultaat aan te danken hebt, maar weet je ook wat je de volgende keer beter of anders zou kunnen doen. Nu ben jij helemaal klaar voor jouw schilderklus. Succes!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *